A- A A+
«Біржан сал ауданының мемлекеттік архиві» КММ
Ақмола облысы цифрландыру және архивтер басқармасының «Бiржан сал ауданының мемлекеттiк архивi» коммуналдық мемлекеттiк мекмесiнiң қызметтер көрсету мәселелерi бойынша 2023 жылғы есебi

1. Жалпы ережелер

1)Көрсетiлетiн қызметтi берушi туралы мәлiметтер: Ақмола облысы цифрландыру және архивтер басқармасының «Бiржан сал ауданының мемлекеттiк архивi» коммуналдық мемлекеттiк мекмесi, Қазақстан Республикасы, Ақмола облысы, Біржан сал ауданы, Степняк қаласы, Біржан сал көшесі 45, телефон 8(71639)2-11-03.

2023 жылға арналған «Бiржан сал ауданының мемлекеттiк архивi» коммуналдық мемлекеттiк мекмесi Ақмола облысының цифрландыру және архивтер басқармасының мемлекеттiк қызмет көрсету мәселелерi жөнiндегi қызметi туралы есебiнде (бұдан әрi — басқарма) басқарманың және ведомстволық бағынысты ұйымдардың (мемлекеттiк архивтердiң) көрсетiлген мемлекеттiк қызметтерi бойынша мәлiметтер енгiзiлген.

2) Мемлекеттiк қызмет көрсету бойынша ақпарат

— Көрсетiлген мемлекеттiк қызметтер саны: мемлекеттiк архивтер 1 мемлекеттiк қызмет түрiн көрсетедi.

Құжаттарды қабылдау және мемлекеттiк қызметтер көрсету нәтижелерiн беру: 1) көрсетiлетiн қызметтi берушiнiң кеңсесi; 2) Ақмола облысы бойынша «Азаматтарға арналған үкiмет «мемлекеттiк корпорациясы» коммерциялық емес акционерлiк қоғамы; 3) «электрондық үкiметтiң» www.e.gov.kz, веб-порталы арқылы жүзеге асырылады.

Мемлекеттiк қызмет электрондық (iшiнара)/қағаз нысанда көрсетiледi.

Барлық мемлекеттiк қызметтер тегiн көрсетiледi.

2023 жылдың қорытындысы бойынша мемлекеттiк қызметтердiң саны 1155 құрады:

  • «Азаматтарға арналған үкiмет» мемлекеттiк корпорациясы арқылы — 0;
  • веб-портал арқылы www.e.gov.kz–1052; 
  • Қызмет берушiнiң кеңсесi арқылы (мемлекеттiк ахивтер) — 103.

Басқармада және мемлекеттiк архивтерде «e-gov» өзiне-өзi қызмет көрсетудiң бұрыш орнатылған.  

2.Қызмет алушылармен жұмыс

1) Мемлекеттiк қызметтер көрсету тәртiбi туралы ақпаратқа қол жеткiзу көздерi мен орындары туралы мәлiметтер.

Мемлекеттiк қызмет көрсету тәртiбi туралы ақпаратты басқарманың және мемлекеттiк архивтiн стендтерiнен алуға болады. Мемлекеттiк архивтердiң сайтында www.gov.kz сондай-ақ мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi жөнiндегi бiрыңғай байланыс орталығының телефондары бойынша 1414, 8 800 080 7777.

2) Мемлекеттiк қызметтер көрсету тәртiбiн айқындайтын заңға тәуелдi нормативтiк құқықтық актiлердiң жобаларын жария талқылаулар туралы ақпарат.

Басқарманың және мемлекеттiк архивтердiң қызметi туралы есептер басқарманың сайтында және әлеуметтiк желiлерiнде орналастырылады, онда әрбiр тұрғын есептердi қарап, түсiнiктемелер қалдыра алады.

3) Мемлекеттiк қызметтер көрсету процесiнiң ашықтығын қамтамасыз етуге бағытталған iс-шаралар (түсiндiру жұмыстары, семинарлар, кездесулер, сұхбат және басқалар).

Мемлекеттiк қызмет көрсету процесiнiң ашықтығын қамтамасыз ету және қызмет алушылардың хабардарлығын арттыру мақсатында 2023 жыл iшiнде мемлекеттiк қызмет көрсету процестерiн жетiлдiру бойынша 3 iс — шара өткiзiлдi:1) семинар — кеңес және «Акция «Архив кенес береді» — 3; 2)Мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi бойынша БАҚ-та жарияланған мақалалар — 5; 3) әлеуметтiк желiлерде: Instagram, Facebook, Вконтакте (парақшада 1000-нан астам жазылушы бар) — 0; 4) тікелей эфир — 1.

3. Мемлекеттiк қызметтер көрсету процестерiн жетiлдiру жөнiндегi қызмет

1) 2023 жылы «электрондық үкiмет» порталы арқылы мемлекеттiк қызметтi орындау бойынша мемлекеттiк қызметтердi көрсету процестерiн оңтайландыру және автоматтандыру нәтижелерi:

2023 жылы «электрондық үкiмет» порталы арқылы 1052 мемлекеттiк қызметi көрсетiлдi.

2) Мемлекеттiк қызметтер көрсету саласындағы қызметкерлердiң бiлiктiлiгiн арттыруға бағытталған iс-шаралар.

2023 жылы Біржан сал ауданының мемлекеттiк архивінің 3 қызметкерi «Конструктивное решение» фирмасында курс өттi.

4. Мемлекеттiк қызмет көрсету сапасын бақылау

1) Мемлекеттiк қызметтер көрсету мәселелерi бойынша көрсетiлетiн қызметтi алушылардың шағымдары туралы ақпарат (қосымша).

2023 жылы мемлекеттiк қызмет көрсету туралы шағымдар тiркелген жоқ. 

5. Мемлекеттiк қызметтер көрсетудiң одан әрi тиiмдiлiгiнiң перспективалары және сапасына көрсетiлетiн қызметтi алушылардың қанағаттануын арттыру.

Азаматтардың өтiнiштерiмен жұмыс iстеуде, оның iшiнде қағазбастылық пен бюрократизм фактiлерiнiң жолын кесу, ашықтық саясатын қалыптастыру мақсатында кәсiби тәсiлдi қолдану, сондай-ақ ЭҮП арқылы «Архивтiк анықтамалар, архивтiк құжаттардың көшiрмелерi немесе архивтiк үзiндiлер беру» мемлекеттiк қызметiн алу туралы халықты хабардар ету («электрондық үкiмет» порталын танымал ету үшiн БАҚ, әлеуметтiк желiлер және т.б. арқылы халықты хабардар етудi жүргiзу).

Директор А. Шауенова

Комментарии







Очистить данные формы



Парақтағы соңғы өзгерістер:: 29.02.2024 10:00

egov.kz - мемлекеттік қызметтер және ақпарат онлайн

@2024 «Біржан сал ауданының мемлекеттік архиві» КММ
Сайтты сүйемелдеу: «Интегро компаниясы»